Andalucía

Comunidades autónomas de España

É unha comunidade autónoma española situada no sur da Península Ibérica. Limita ao sur co Mar Mediterráneo e o Oceáno Atlántico, ao norte con Estremadura e Castela-A Mancha, ao leste coa Rexión de Murcia e o oeste con Portugal.

Está formada por oito provincias: Almería, Cádiz, Córdoba, Granada, Huelva, Málaga, Sevilla e Xaén. A capital da comunidade autónoma é Sevilla, cidade recoñecida no Estatuto de Autonomía como sede de organización institucional da Comunidade Autónoma denominada Xunta de Andalucía. O novo Estatuto de Autonomía define Andalucía como unha "realidade nacional".

Sevilla

Sevilla é a capital de Andalucía, e ten uns 703.261 habitantes aproximadamente. Es un municipio y cuidad de España, capital de la provincia homónima y de la comunidad autónoma de Andalucía. La temperatura media anual es de 19,2 Cº  una de las mayores de Europa y la más altas de las capitales penínsulares. En enero es la época màs fría con temperaturas  5,7Cº, y Julio es la época mas calorosa 36,0Cº, aunque pueden  llegar a los 40.0 Cº. Las precipitaciones se concentran entre octubre y abril siendo diciembre el més más lluvioso.

Comment Stream